måndag 30 juli 2012

Växthus effekten

Måste vara det här som de menar med växthus effekten, varm och fuktigt precis som i ett växthus! Tur att man bara behövde jobba idag och att jag inte kunde träna. Jobbet räcker mer än väl till i det här vädret.

Knäet och låret som bråkar fick en ORDENTLIG genomgång av Jon idag. Blev det inte bättre av smärtan som jag fick utstå under knappa timmen så vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Förbättring kändes redan under massagen så nog borde benen vara i skick till nästa vecka när jag börjar nöta tempo ställning.

Imorgon så blir det att testa knäet med en lugn och kort rehab runda och förhoppningsvis kan jag köra ett litet pass på onsdagskvällen. Det är all träning som jag nu just har inplanerad för veckan! Vila, återhämtning och sömn som gäller nu.

Ännu för att gå tillbaka till gårdagens inlägg. Glömde flera positiva ögonblick från de två loppen. 
I mtb loppet fick NCK sina färger på prispallen genom Jaakko och Ica, båda kom in som 2. i sina respektive klasser, Grattis! Maku och Jonna fixade även de fina platser och kom in som 5. i sina klasser.
I lvg loppet så MÅSTE man ju lyfta fram Jenny prestation med att komma 2. i damklassen! Fint jobbat, Grattis! Ålders FM nästa?? ;)
I sammandrags tävlingen blev det också NCK färger på pallen. Jaakko tappade en placering under lvg loppet och slutade trea. Maku däremot tog en placering under lvg loppet och slutade fyra, bara tiondels sekunder bakom Jaakko.

En annan sak var att jag helt klart fick reda på vad jag måste utveckla för att kunna gör nått i Elite klungan nästa år. Nya utmaningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...