fredag 20 juli 2012

Sovdag #2

Blev en till ofrivillig sovdag idag. Efter jobbet så hamnade jag på mäktiga 3 och en halv timmes sömn. Vill låta mycket för att vara en tupplur under dagen men jag kan meddela att det behövdes!
Således inget cyklande idag. Imorgon och på söndag blir det däremot mer, siktar inofficiellt på 300km nu under på dagar för att få en sista riktigt volymstark helg inför tempo satsningen som inleds måndagen 29.7. Då kommer jag att börja mixtra med inställningarna på cykeln för att lyckas få till en så pass bra tempo position som möjligt inför cupens avslutnings tävling. Tyvärr så har jag inte förmånen att ha en egen tempocykel så fultempocykel (tt-pinnar på vanlig lvg) hamnar jag att nöja mig med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...