tisdag 10 juli 2012

Enough is enough

Nu har jag fått nog av det här SKIT vädret! Inte ska man väl vara tvungen att vara iskall mitt i juli?!? Tycker nog att det regnat tillräckligt för i sommar, de är bara en arbetsvecka som varit regn fri. Resterande veckor har haft fler regn dagar än torrdagar! Temperaturen bryr jag mig inte så värst mycket om BARA det är torrt! Snälla väder kan vi inte bara få torra dagar nu under några veckor?
Efter jobbet har jag tinat upp mig under en jätte varm och skön dusch samt under ett varmt täcke. Såsmåningom börjar jag få tillbaka värmen. Timeingen är perfekt för snart så bir det att sticka ut och kyla ner sig igen, denna gång på cykeln istället för gräsklipparen. Hade planerat fartlek på lvg men i och med det osäkra vädret så kör Kenneth och jag backintervaller med mtb istället. Blir perfekt! Bara jag inte börjar frysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...