tisdag 17 juli 2012

Attack runda

Trots tröttheten som förpestat mig under dagen så gick dagens runda bra. Kände att benen trots allt fanns där någonstans. Speciellt bra kändes det under korta explosiva drag. Suprise, suprise så körde vi Nådjärvrundan. Alldeles i början så fick vi en långtradare framför oss i en sådan hastighet att vi kunde hänga med i suget. Märkte att vi inte var många ur gänget som var intresserad att hänga på. Därför bestämde jag mig att köra med 39-14 utväxling enda tills jag inte hann med bilen mera. Vid 56km/h fick jag ge mig, skulle ha varit roligt att se vad kadensen låg på vid tillfället.
Efter en liten stunds uppmjuknings cykling så började dagens attacker. Bland annat en moped fick möta sina över cyklister. Riktigt roligt att köra max drag med lite utbrytnings körning mellan varven. Nästa tisdag på nytt.
Såklart skulle det ju punkteras idag också. Andra punkan på 6 dagar och andra på lvg i år! Kvoten är fylld.

Morgondagens vilodag kommer att sitta bra, får njuta till avgörandet i Touren. Bara jag hålls vaken vill säga :)

Avslutar med lite skön musik av Kanye West

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...