måndag 2 juli 2012

Vila

Idag har jag belönat mig efter gårdagens tävlande med en Massage. Skönt var det och imorgon kommer benen var i topp skick på nytt. Blev ingen cykling idag då just på grund av massagen.
Resten av veckan blir däremot jobbig. Imorgon hoppas jag på en ordentlig fartleks runda med klubben. På onsdag så skall det nötas backe och på torsdag blir det tempo. Luktar mjölksyror och trötta ben på långa håll! Blir att tänka: No Pain, No Gain!


Mitt lilla tränings experiment blev dåligt. Kommer inte att ha en sådär pass lätt vecka före en tävling nå flera gånger. Blir bara testa vidare tills man hittar det rätta.


På tal om träning så blir det att sammanfatta träningen för första halvan av 2012. I söndags så var halva året förbi. Kan avslöja redan nu att träningen har varit enformig och mängdmässigt hög. Mängden chockade till och med mig själv förra veckan när jag checkade läget. Men mer om det imorgon för nu blir det sängen och en liten sov stund.


Har även uppdaterat tävlingar sidan, med aktuella cup ställningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...