onsdag 25 januari 2012

Vilodagen

Som jag skrev tidigare idag så blev det en perfekt dag att ta vilodag. Mestadels låg temperaturen runt -20 grader så hade ändå inte kunnat träna utomhus. Allt blev riktigt perfekt idag. Inledde dagen först med några timmar av givande arbete följt av slappande med NHL12. Tog en paus från avslappningsspelet numero uno och avverkade vilodagens aktiva vila genom att ta en uppfriskande 60min lång promenad i kylan. Återgick sedan för lite mer avslappning framför PS3an, gotta love these days! Nu har jag stretchat mer grundligt än vad jag gör under de normala dagarna så nu är dagen komplett. Bara att ta ut den sista vila från vilodagen så man orka ta emot en ny träningsdag med nya äventyr. Hoppas på varmare väder så jag vågar ta mig en skidtur från morgonen. Om de är samma väder som idag så blir det troligtvis 2 pass trainer, ett längre och lugnare, ett hårdare och kortare. Men som sagt hoppas på varmare väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...