lördag 21 januari 2012

Tungt, tyngre, dagens pass

Började dagen med årets värsta mtb pass. Redan från första minuten hade jag samma känningar i knät som under gårdagen. Tyvärr var det inte bara knät som bråkade, kändes som allt var emot mig idag. Först så var jag stel frusen när jag vaknade, sedan när jag skulle dra NW skorna på fötterna så drog jag halvt sönder spänn systemet på dom, så då fick jag fixad det. När jag började trampa så kom knät som sagt in i bilden. Efter ca 10 minuters trampande så började trögheten i kroppen komma fram. Fick ihop knappa 2.5 timmar på fina vägar, tyvärr gick det lika tungt som om vägen skulle ha varit täckt med 20cm sand! Får hoppas på bättre flyt imorgon.
Nu efter att ha vilat och ätit så blir det att testa om knät håller för lite skidning, hoppas! 12km skate here we go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...