torsdag 26 januari 2012

Perfekt glid

Cykling och skidåkning har flera saker gemensamt, en sak är att de båda två är utomhus sporter. I alla utomhus sporter så är vädret en faktor, idag var den faktorn väldigt liten. Var till såklart till mitt nya favoritspår i Larsmo och spåren var PERFEKTA och glidet var mer än PERFEKT! Efter första varvet så fick jag till och med säga åt mig själv att jag kanske skulle sakta ner lite. Fick ihop 24 kilometer vilket är det längsta skidpasset jag hittils gjort under mina 9 dagar som skid ägare, fast passet var längst och inte det varmaste så var det med marginal det skönaste och roligaste pass som jag haft på skidor. Men nu blir det lite 3x3 på trainern, hoppas jag lyckas göra det lika tungt som förra gången. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...