söndag 22 januari 2012

Nytt utseende på bloggen, steg 1

Har nu saktat men säkert börjat se över utseendet på bloggen. Har nu lagt till några länkar i den högra marginalen. Där finns de två klubbarna som mitt hjärta nu just slår starkast för, nämligen Nykarleby Cykelklubb och min hockey förening IFK Lepplax. Där finns även andra bloggar. Personerna bakom dom är cyklister inom NCK. Presenterar de andra bloggarna snabbt här och nu:
Skrivs av min tränings och tävlings kompis Martin. Han skriver för det mesta om träning.

Mas kallas personen bakom den här bloggen. Här skriver han sina tankar om nästan precis allt.

Är en blogg som drivs av Leif. På bloggen hittas mycket om spinning, en hel del konst men även andra intressanta saker.

Tony driver denna blogg. Han är den cyklist inom NCK som för tillfället tävlar på högst nivå. Träning handlar merparten av inläggen om men mot sommarana brukar även fina tävlings rapporter dyka upp.

Där var dom, nu skall jag lämna bloggen för en stund. Måste ju träna lite idag också, får se vad jag hittar på. Låg oddsare på mtb eller skidåkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...