måndag 4 april 2016

#Wheelsucker

Fyra veckor har jag hittills under våren varit på läger och fram tills idag har jag inte haft en endaste dålig dag. Idag, just idag var en sådan dag då benen bara inte ville samarbeta. Fast jag ätit mycket både igår efter Soller intervallerna och idag innan rundan så var jag bara tom på energi. Cykeln rullade inte alls som jag ville!

Nåja som tur var så hade jag ju ett helt lag som jag kunde agera Wheelsucker bakom i några timmar. I Felatnix gjorde jag ett tappert försök för att få lite mer kraft genom att köpa godis och cola men även den energin försvann lite för snabbt.


Imorgon utlovas dödsregn och med min kassa tomma kropp från idag så lutar det mot något lätt imorgon. Bestämmer inget alls utan låter vädret först bestämma sig innan jag besluter mig för vad jag gör. Smartast så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...