lördag 16 april 2016

På barndomsvägar



Igår på tidiga kvällen anlände jag heim till Finland. Snabbt ihop med cykeln och ut på en lite rullrunda för att få bort resan ur kroppen. Skönt att cykla lite fast kroppen strejkade på grund av resan.

Sedan efter en dryg timmes rullande på vägarna på vilka jag för år sedan hittade det fina i cyklingen blev det stressat runt hela kvällen för att hinna med allt som jag planerat åt mig.

Idag var det ett lite lätt väckningspass på samma vägar som igår, sedan cykeltvätt och att ställa i ordning allt för morgondagens premiär! Imorgon skall det gasas rejält så att säsongen kommer igång på bästa sätt! Bjuder på ett inför inlägg imorgon på morgonen men fram till dess så kan ni läsa om hur Lattomeriajo årsmodell 2015 gick GENOM ATT KLICKA HÄR. Krävdes ju en NP på 351w för mig då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...