tisdag 29 maj 2012

Ledig dag

Lediga dag vart har du gått? Har knappt hunnit med nått! Endast bloggen har fått sig en ljusare ansiktslyftning. Något ska ännu ändras men det får bli i slutet av veckan.

Igår körde jag ett väldigt lungt rehab pass och hade även planerat in ett liknande till idag, men så kom jag på att jag fast låst på jobbet imorgon under hela kvällen. Så istället för att köra 3 lätta dagar så blir det en lätt, en hård och en lätt.
På torsdag väntar återigen klubbtempot med förhoppningsvis lika fina ben som förra veckan. Till slutet av veckan kan jag tyvärr inte planera nått stort eftersom det är skolavslutnings helg vilket betyder att jag får springa till X antal studentkalas under både lördag och söndag. Mycket tårta och lite träning! En helg per år får väl vara så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...