onsdag 2 maj 2012

Tåg är inte roligt!

Sitter som bäst i tåget på Tammerfors station. Redan nu efter knappa 3 timmars sittande smakar det trä. Oturligt nog så har man ju ingen cykel att rulla av benen med senare idag när man kommer fram. Talade för en liten stund sedan med hyresvärden och hon sa att de andra som skulle se på lägenheten inte kommer, vilket enligt henne betyder att om vi tycker om lägenheten så är den vår! Om de skulle gå på det viset så kan man nog säga att vi sluppit undan lätt. Igår så hann jag med att köra ett ordentligt tempo pass. Körde 2 varv på klubbens gamla tempo bana. Kan ju avslöja att det inte blev någon super tid, konstigt vore det väl kanske annars om skulle köra peronbästa redan på första gången. 37 sekunder kvar att kapa före jag blir åtminstone lite nöjd, men efter att jag har fått köra lite tävlingar så borde ju farten i kroppen höjas av sig själv nå lite. Igår kom anmälningslistan till helgens tävlingar, runt 45 personer hade anmält sig till Kilpa klassen! Tror int jag sett en enda tävling var det varit såpass många med. Blir minst sagt roligt, inte blev det heller sämre av att arrangörerna har förbjudit all tempoutrustning på lördagens prolog. Nu blir det att skriva ner några Mallis dagar så att tiden försvinner lite snabbare. Inga bilder kommer i inläggen nu pga att jag skriver från iPadden får löägga till dem i ett senare skede.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...