måndag 28 januari 2013

Jobbig dag

Ojojojoj! Här var det full fart direkt! En timmes övertid i labbet redan dag ett gjorde att mitt huvud slog knut på sig själv. Tyvärr fick inte hjärnan slappna av utan direkt efter att jag sluppit från labbet styrde jag stegen mot centrum för att hitta ersättare till mina jeans som sade upp kontraktet igår kväll. Jeans shopping med hockey/cyklist ben är inte det lättaste visste jag sedan tidigare och även idag fick jag saken bekräftad. Sju butiker söktes igenom, över 20 olika modeller provades, observera modeller inte storlekar. Sammanlagt gissar jag att jag gick igenom runt 30 par ikväll och slutligen, efter över två timmars sökande hittades ett par jeans som passade. Nu är jag åter igen ägare av ett par jeans utan hål på obekvämt ställe!

Hann också med att låsa fast Radaren på en annan intressant produkt. Får se vad det kan vara? Avslutar dagen med denna sköna Metallica låt, texten passar bra in på hur dagen delvist varit och hur veckan troligtvis kommer att se ut i fortsättningen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...