tisdag 15 januari 2013

Gamla minnen

Oj vad roligt det var att skrinna idag! Hade helt och hållet glömt hur bra träning det är och hur roligt det är att het utan press bara spela rinkbandy. Mera, mera nästa vecka, om jag orkar hålla mig så länge vill säga! Enda nackdelen med att dra på sig rören idag igen var att jag fick de obligatoriska skavsåren på underbenet. Varje  höst de senaste åren har det gått precis lika.


Direkt efter rinkbandyn stack jag ut i mörkret på en lungande cx runda. Inte heller idag blev jag missnöjd med mitt senaste nyförvär till cykelstallet. Rose crossen är perfekt för mina bruk, helt klart den optimala vintercykeln för mig! Idag lotsade den mig 47 kilometer på snötäckta vägar, sammanlagt har den hittills tagit mig över 1700 roliga kilometer runt om i nejden.

Imorgon väntar ett trainerpass, kanske lite skidor och med säkerhet lite cx. Sovgott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...