lördag 20 februari 2016

Rekorddag

Idag var en sån där dag då rekord böckerna kunde tas fram. I gymmet brottades jag knäböjandes med 180 pannor på axlarna, aldrig tidigare ens försökt med såna vikter, rekord nr1. Böjarna var inte djupa men var graden av aktivering jag var ute efter och den fick jag vill jag påstå!




Efter gymmet blev det års bästa i mängd timmar i skolan. Sju timmar i biblioteket framför datorn skrivandes på hemtentor tror jag det blev. Att jag sedan fortsatt någon timme här hemma ikväll gör ju inte saken mindre års-rekordmässig. Rekord nr2.


Rekord nr 3 var ett av mina bästa pass någonsin på trainern. Cyklade knappa två timmar, 1h 53 min för att vara exakt. Av den tiden var över en timme intervalltid. Körde femmor på 340-350w med en minuts aktivvila på 220-240w mellan varje. Skönt med en fredagsfys på trainern med ett mekaniskt arbete som motsvarar 2000kcal. Maten var god efteråt vill jag påstå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...