tisdag 22 januari 2013

Fin träningsdag



Har en fin träningsdag bakom mig. 2.5 timmar cx, knappa timmen skidor och knappa timmen rinkbandy. Bästa av allt är att kroppen känns överraskande fräsch efter all aktivitet, hoppas bara att fräschheten sitter kvar imorgon också. Några andra saker som var toppen idag var att skidåkningen flöt på betydligt bättre än under gårdagens mörka runda och att vädret än en dag var på toppen humör samt att jag inte behövde känna mig som Bambi på hal is idag under rinkbandyn. Det går bra med träningen nu!

Hade inga mordtankar mot mina skidor idag
Fint väder
Lite känsla från dåtiden finns tydligen ännu kvar

Imorgon väntar ännu en programspäckad dag, mycket skall fixas och en hel del skall tränas. Siktar på +4 träningstimmar imorgon. Tyvärr blir jag utan morgon träning men vad skall jag inte ändå klara mig genom dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...