söndag 4 december 2011

Sammanfattning av vecka 48

Här kommer veckan i siffror:
Antal träningspass: 8st
Sammanlagd tid träning: 923min (15h 23min)
Sammanlagd sträcka: 280,07km

Måndag: -Mtb 175min 29sek, 58,3km
Tisdag: -Mtb 141min 54sek, 46,17km
            -Rinkbandy 55min
            -Trainer 35min
Onsdag: -Vila
Torsdag: -Trainer 35min
Fredag: Mtb 146min 15sek, 58,58km
Lördag: Mtb 172min, 51,83km
Söndag: Mtb 162min 23sek, 65,19km

Bra vecka med mycket ute cykling, blev betydligt mindre trainer än vad jag planerat. Resonerade så att jag hinner nog sitta på trainern senare i vinter när de blir ordentligt kallt. Från och med nästa vecka börjar jag en tre veckors period när jag koncentrerar en del av träningen till ishockey. Måste få mer styrka i överkropp och mer isvana. Nästa vecka blir det åtminstone 2 ishockey pass, veckan därefter lägger jag ännu till ett rinkbandy pass.

Imorgon så blir det först ett mtb pass, eller trainer om det regnar. Vill inte ha två regn pass på två dagar, sparar regnpassen till sommaren 2012. På kvällen blir det Hjulfest-avslutning med klubben. Där kommer sommarens tankar diskuteras och nästa års planer smidas. Förhoppningsvis blir vi många som tänker tävla nästa år :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...