fredag 16 december 2011

It´s weekend

helgen kunde inte komma bättre, efter några dagars arbete kom en ordentlig lång dag. Var ordentligt trött när jag kom hem men kroppen skrek träning. Efter en stund satte jag mig på trainern, körde inget speciellt pass idag utan körde hela tiden med samma utväxling men ändrade motståndet var femte eller tredje minut. Blev smått jobbigt när jag höll samma höga kadens hela tiden och motståndet successivt ökades. Totalt blev passet en timme och som vanligt följde stretchingen.
Har verkligen inte haft någon fin träningsvecka, inte ett ända mtb pass och knappt några timmar. Men imorgon blir det ändring på det, direkt när jag vaknar så står löpning på programmet oavsett väder. Blir ny och längre runda imorgon. Skall även trycka in ett mtb pass före jag sätter mig på trainern för att se Finland mot Tjeckien. Finns bra med underhållning till trainer passen nu när både EHT-turneringen i Ryssland spelas och European Trophy slutspelet spelas i Österrike. Bara nivån på spelet skulle hålla så allt vara perfekt, matchen Finland Ryssland som jag trampade till igår var inte något att hurra över. Skall även försöka skärpa mig med bloggandet har varit glest mellan inläggen de senaste dagarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...