söndag 18 december 2011

Dålig vecka

Kan inte precis säga att jag är nöjd över den snart passerade veckan. Vädret har inte varit inbjudande för utomhus träning och trainern har inte alls lockat. Har dessutom haft lite problem med att sovandet, kommer troligtvis från att det blev lite väl sent tränat på onsdags kvällen och tidigt uppstigning på torsdag. Men som tur var börjar en ny vecka imorgon, med tre lätt arbetsdagar innan jullovet/träningslovet börjar på torsdag.
Hade tänkt mig ut på en löp runda före dagens ispass men den uteblev pågrund av att jag hade missat mig med väckarklockan, istället för att vakna 90min före passet så vaknade jag 30min. Blev med andra ord ganska bråttom. Löpningen kommer jag att springa bort nu och den dagligen stretchingen kommer såklart efter. Återkommer såklart senare med veckan i siffror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...