fredag 2 december 2011

Asfalts länk

Vem hade trott att man skulle köra den traditionella Nådjärv rundan på asfalt i december. Inte jag åtminstone. Var perfekt väder än en gång 3-4 plus grader och sol. Att lägga sommardäcken på mtbn kanske inte var det smartaste, fanns väldigt mycket svart is på vägarna som gjorde att jag tog det lugnt i svängarna. Två gånger så fick jag ordentliga powerslides men hann som tur var reda upp dom före jag gick omkull. Får ta och byta tillbaka till vinterdäcken nu ikväll så att inget händer imorgon.

Idag blev paket mitt med vinterskorna och hjulklapparna skickade, preliminär leverans är torsdag nästa vecka. Vänte tiden kan börja. Ser även fram emot lördags kvällen. Då får vi finländare en Europeisk mästar titel i tungviktsboxning eftersom Robert Helenius, aka Nordic Nightmare kommer att total förstöra sin motståndare. Jag är med 100% säkerhet bänkad i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...