tisdag 12 juli 2016

Träningsläger på hemmaplan

I och med att det är länge tills jag måste vara på mitt föraste igen så tänker jag träna ner mig rejält igen för att kunna bygga upp något roligt på hösten igen. Som inledning på denna nedträningsfas fungerade helgens Terva-Etapit och igår hade jag knappt två lätta timmar. Idag var det på´t igen och dagens intervallpass fungerar som start på ett en veckas långt träningsläger här på hemmaplan.

Vädret bjöd på varmt regn och benen bjöd på en skopa kasshet. Var väl inte precis snabb eller stark idag utan kändes mest som att jag bara cyklade och trampade på. Riktigt vanligt nöteri. Tråkigt med sånt då man haft pewpew ben nu sedan tempo FM. Men det är ju också ett tecken på att träningen och toppningen fungerade perfekt till de viktigaste tävlingarna! Lönar sig att planera och analysera så att man får ut det mesta av sitt slit! Om någon vill ha hjälp med det så är det fritt fram att ta kontakt!

Imorgon fortsätter träningslägret med ett distanspass. Starten sker kl 9 från Jakobstads torg om någon vill hänga med!

Förra träningslägret fick en tumme upp! Siktar på samma den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...