torsdag 21 juli 2016

Syra upp till öronen

Ett av de bästa och roligaste påhitten jag gjort på två hjul måst ju, om jag själv får bestämma, vara tisdagsintervallerna från Jakobstads torg! Sjukt skoj att klämma benen totalt fulla med syra tillsammans med andra!
I förrgår var vi runt tio stycken som gasade fullfart på fartsträckorna och som vanligt blev det snabbt små grupperingar. Fick cykla det mesta med mina starka adepter Kenneth och Mårten som bara går från klarhet till klarhet! Skoj att se hur de utvecklas fast de har totalt olika bakgrund och förutsättningar!

För egen del kände jag mig ganska stark i tisdags, inga pewpew ben men långt ifrån kassa skit ben!

Syrafyllda cyklister
Igår var det så dags igen för en liten intervju. Cyklade norrut till Kokkola med sällskap, tackade sällskapet och mötte upp med lagledar-Mikko för att träffa en reporter från en lokaltidning. En fin och lång pratstund senare fick jag rulla iväg hemåt igen. Nu via ypperliga grusvägar för att få lite variation 
Gott med glass i sommarvärmen
Från Kokkola fick jag också med mig lite grejer från lagets sponsor Powerfactory! Nya Continental däck och en ny svartröd KMC kedja! Skoj och stort tack!

Får fräscha upp Chebicin inför hösten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...