fredag 7 december 2012

Jobbigt värre

Tyckte det var länge sedan jag rundat Nådjärv rundan, så idag körde Kenneth och jag en vinter version av klassiker rundan. Vädret var bra och vägarna var fina, tyvärr så var inte riktigt kroppen där där idag. Blev trött, hade till och med någon djupare svacka. Men det var inget mot energi suget som jag fick på slutet av rundan! Precis ALL mat, godis eller skit som jag skulle ha bjudits på så skulle jag ha slukat DIREKT! Aldrig upplevt något liknande, hoppas jag inte behöver uppleva något liknande igen. När jag kom hem så frossade jag mat i 30 minuter. Åt allt!
Som kvälls motion blev det 90 minuter promenad i snö fallet och lite bålstabilitet. Super skönt och super avslappnade med promenaden! Mindre skönt var ju bålstabiliteten, förbättrings potential finns om man ska uttrycka det milt. Imorgon fortsätter träningen med förhoppningsvis en bättre runda.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...