söndag 9 december 2012

Den gemensamma nämaren

De fem senaste gångerna jag varit hemma i Pampesien har alla en gemensam nämnare, de helgerna har alla varit perfekta! Nu sitter jag på ett smockfullt tåg söderut mot 2 veckor av tentläsning och tenter. Skulle mer än gärna stannat på hemma fronten och fortsatt träna lika mycket som den här förlängda helgen erbjöd.
Eftter att idag trampat två timmar i delvist väldigt jobbiga förhållanden så är jag super nöjd med helgen. Fick samlat ihop 15 timmar träning av vilka 13 timmar var på cykeln. Kilometer målet för minicampen var satt till 240km, 60km per dag var det tänkt. Blev till sist 280km. Nöjd av att ha avklarat såpass mycket i det här kalla vädret vi haft.
Nu kommer 11 lättare dagar emot när jag tränar lättare och betydligt mindre på grund av studierna. Men efter det börjar det hända saker på riktigt! För då får jag jullov och är hemhemma i hela 17 dagar! Men mera om mina jullovs planer vid ett annat tillfälle.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...