söndag 17 juni 2012

Död?

Ja, det kunde man tro att bloggen är! Som tur var är den inte det, utan det är min skärmtid som dött ut. Största boven är att jag sedan senaste inlägget har börjat sommarjobba. Nuförtiden kurvar jag mellan gravstenar med Husqvarna maskiner, ett inte så livat jobb :). Tungt är det åtminstone, vilket har gjort att jag prioriterat sömn framom dator.
Har även hunnit med att cykla dryga 950 kilometer under dessa 16 dagar, varav nästan 600 är den här veckan! Om ni inte gissar er fram till det så har jag kört mängd en vecka nu för att få en liten förändring i träningen. Nästa vecka blir det mycket fart igen och inte fullt lika många kilometer.

Förra söndagen så tävlades det också, anrika Borgåloppet stod på schemat. Mer om det senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...