fredag 18 mars 2016

Like a washingmachine

Ett foto publicerat av Tomppi's Memes (@tomppismemes)



Lånar denna bild från underbara Tomppismeme på Instagram. Då min våning här i studenboendet ikväll tycks vara våningen där stadens fest festas.

Annars så har jag två finfina träningsdagar bakom mig. Igår med dubbelpass på velodromen med tema legspeed! Körde ett och halvt pass med utväxlingen 48x17 (motsvara 39x14) för att riktigt utmana nervsystemet. Blir svettigt då man skall försöka cykla i hastigheter över 50 km/h. Fick hålla kadenser över 150 i upp mot en minut flera gånger! Gött åt benen!

Gårdagens cykelpass var de sista passen på cykeln i norden under Mars månad. Idag körde jag ännu ett gympass med en stark känsla och imorgon skall jag på massage innan jag på söndag söker mig mot Mallorca för nästan tre veckor av cykling i värmen och sol!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...