lördag 5 mars 2016

Lägertrött

Fram till idag så har jag haft nästintill självgående ben som känts outtröttliga. Igår på fem timmars runda så snurrade benen nonstop lätt! Som att jag precis hade kommit hit till lägret! Endast de tunga igångdragen vi gjorde kändes lite sega och sura. Vad som var rejält surt var att en här på lägret vurpade i samband med igångdragen vilket effektivt avslutade hans läger, synd! Som tur var har han redan cykla lite lätt idag så snart är han nog i träning igen.
Idag när de andra, hela och friska skulle tävla och jag skulle träna ensam så kom första hammaren. Hann köra mina planerade intervaller och en extra med Fincycling, som även är här i området, innan energi snabbt och effektivt tog slut. Var bara att ta sig hem och undvika större watt siffror sista timmen, var i och för sig inte alls för svårt att undvika de stora watten då kroppen inte ens ville producera dem.

Nåja, hem kom jag mat fick jag både en och två gånger och fortsättningsvis är det en tom och trött känsla i kroppen. Precis som det skall vara i slutet av lägret. Imorgon blir det 4 timmar lätt som sista avslutande runda här i Denia innan jag flaxar norrut igen.




Bontcycling delade min bild idag på sin instagram! Skoj! Ni följer väl mig på Instagram? Under namnet Pettsson16 postar jag bilder där! Följ följ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...