måndag 21 mars 2016

Flaxar väl iväg nu då


Om Master Yoda säger det så måste jag väl lyda, så iväg till Mallis flaxas det. När jag äntligen får kliva ombord på flygplanet så har jag varit över tio timmar innanför Arlandas väggar och bara väntat på flyget. Vill påstå att det blir halvskönt att få sluta ögonen och förhoppningsvis bara sova genom hela flygresan.

Väl på plats på öarnas ö så kommer den spännande biten att vänta på en förhoppningsvis hel cykelkappsäck med en förhoppningsvis hel cykel inuti. Steget efter det blir att ta sig till Hotel Helios var jag inkvarterar mig några dagar nu innan jag får cykelsällskap i form av GIF-Chebici gänget på lördag.Då flyttar jag över till en större lägenhet laget fixat åt oss.



Träningen på Mallis körs igång sakta men säkert. 2-3h lätt rull blir det idag och knappast mer än det imorgon heller. Natten utan sömn på Arlanda och utlovat regn till tisdagen gör att jag tar det piano i två dagar innna den riktiga träningen kör igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...