torsdag 17 mars 2016

PB-kväll på gymmet

Att jag skulle få skriva den rubriken var ingen låg oddsare direkt! Med tanke på att jag nästan bott i gymmet några somrar under hockey åren och att jag haft mina ryggproblem under vintern så tvivlade jag starkt på att få skriva rubriken till dagens inlägg under vintersäsongen 2015-2016!

Men nu fick jag skriva den i och med att jag klarade av 3x3 på 180kg i mina böjar till 90 grader! Sjukt mycket vikt nu när jag tänker i efterhand, speciellt då jag jobbade med femmor på 160 kg innan....

I vilket fall som helst så var min min ungefär som här under efter att de treorna var avklarade och att det gick LÄTT! Hoppas och tror att vikterna kommer att synas i cyklingen till sommaren också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...