måndag 14 december 2015

Tillbaka på Arlanda

Första stegen på resan tillbaka till Falun är tagna. Väckning på mindre bekväma klockslaget 04.00 och sedan var det att fixa de sista innan de bar av mot flyget. Kan inte påstå att jag var pigg när ja satt och väntade på boardingen, höll mig i alla fall vaken tills jag satte mig ner i flyget men väl där så gick det snabbt utför för min del, var inte alls medveten om när vi lämnade marken utan redan sov jag! Vaknade några gånger i luften men somnade om direkt, så själva flyget gick i ett huj.

Sitter som bäst och äter frukost på 7Eleven här på Arlanda samtidigt som jag väntar på tåget mot Falun. En knapp timme väntetid till innan det bär av nordväst mot en heldag i skolbänken. Sålänge ni väntar ivrigt på nästa inlägg så kan ni, om ni inte redan gjort det förstås, delta i tävlingen där en bok vinns av en lycklig läsare! Ni kommer till tävlingen här och tävlingstiden slutar kl14.00 svensktid på onsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...