söndag 27 december 2015

Små babysteg

Bloggen var tyst i två dagar för att jag höll på att bli alltför negativ med förkylningen och ville då inte låta en sådan bagatell gå ut över er läsare. Men en vändning har skett och den skedde i samband med att jag åter en gång börjat överkonsumera Carmolis droppar. Sjukt vad jag kan reagera positivt på dessa. Varför jag inte började använda dem direkt är ju en annan sak... Nästa gång när jag blir sjuk så skall dropparna med direkt!

Nu när jag äntligen vaknade med otäppt näsa och en hals som inte strejkade så sadlade jag cykeln. Två fina lugna timmar i soluppgången på farsans cross gav 50 kilometer till Festive 500. Går inte att beskriva hur skönt det var att igen röra på sig, och imorgon blir det mera av samma vara då jag skall försöka mig på ett riktigt rejält distans pass direkt från tidiga morgonen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...