torsdag 10 december 2015

Travel day

Idag bloggar jag med den här utsikten bestående av en Boeing Dreamliner tillhörande Norwegian stående vid Arlanda.

Är på gång tijd heim för en första träningshelg med GIF-Chebici. Skall bli skoj att träffa alla lagkompisar, både äldre och de nya som anslutit sig till den stundande säsongen. Lägret äger rum vid Kuortanes Idrottsinstitut så många timmar tär heim lär det inte bli den här gången. Kommer väl hem sent ikväll och imorgon springer jag på ärenden hela dagen innan det blir att styra nosen mot lägret. Direkt efter lägre så flyger jag tillbaka hem till Falun för en sista vecka i skolan innan julledigheten tar vid.

Har hunnit med en hel del idag förutom att sitta i tåg till Arlanda flera timmar. Har käkat ungslax och plättar, fixat en sista examination i en av de sämre kurserna vi läst hittills på idrottstränarprogrammet samt packat ner allt som behövs för ett träningsläger, diskat, monterat ner cykel och därtill även tränat! Sjukt vad man kan hinna med mycket när man lägger på "stress-mode".

Nu blir det att fördriva någon timme till med den här intressanta tidningen! Star Wars special nu inför premiären av den nya filmen nu på onsdag nästa vecka! Någon annan som skall se premiär visningen?


Så ja, nu rullar Dreamlinern iväg från sin plats ut mot en flygtur. Passar bra att jag flyttar mig mot mat eller incheckningen då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...