fredag 11 december 2015

Simskola på mtb

Efter att ha fått sova en natt i min egen säng i mitt bekanta barndomsrum så var planen klar, jag skulle ut och testa mtbn som farsan handlat åt sig under hösten. Aldrig trivts på 26er så hade sett fram emot att få testa en 29er på bekanta stigar och se hur den känns i jämförelse med cyclocrossen, som varit min stigcykel de senaste åren. Nu var väl kanske inte föret det bästa för att testa hur en cykel känns då det var minst en simbassäng samt ett rejält lerhål som skulle passeras varje 200 meter. Fick trots det två fina timmar med mestadels stig. Jag tror att jag skulle kunna lära mig tycka om att cykla mtb bara jag hade en egen, med mina egna inställningar. Hmm, i framtiden lär det nog bli en mtb så att jag kan cykla då jag vill och inte när jag har tillgång till en. Förutom den blöta marken så bjöd de västliga delarna av Pedersöre på kanon väder i form av nollgradigt, vindstilla och SOL. Det ni!



Nu är det bara några ärenden, klädtvätt och packning kvar idag så att jag är redo för två lägerdagar i helg. Blir gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...