söndag 9 augusti 2015

New Bike Weekend

Så var jag tillbaka till träningen igen, och på en nästan sprillans ny hoj! Gött! Fick i veckan hem min Rose X-lite Team från Tyskland efter att den varit dit på lite småfix.


Cykeln var precis lika toppen som den skulle vara, nästan så att den rullade av sig själv. Tyvärr kan jag inte säga det samma om kroppen då det fanns mycket att förbättra i den. Lördagens runda var som att cykla i motvind och uppförsbacke konstant och dagens pass var nu inte speciellt mycket bättre. Men, men det var väl väntat att kroppen skulle bråka efter sjukdomspaus. nu har jag hela 14 dagar på mig att hitta ben inför säsongens sista tävling av prioritet, Partempo FM. Lycka till åt mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...