lördag 15 mars 2014

Bestulen

Blev rånad på ett av nejdens tuffaste KOM idag. hade länge delat KOM ledningen med Vagcyklist men nu fick vi se oss ifrånkörda med hela två sekunder, ett ljusår på ljust det här segmentet! Hoppas kunna återta KOM:et senare i år men blir nog tufft.

I övrigt blev det knappa fem timmar distans till på kontot idag. Tillsammans med Kenneth kurvade vi genom kantvindarnas eviga land. Sjukt jobbig vind idag igen! Heter ju att man blir bra på det man tränar på så att köra i rejäl blåst borde inte vara något problem för min del efter den här veckans träning. Blev inte ett rent distanspass idag då vi också körde en del spurter. Överraskande nog känner jag mig rappare på spurterna nu än ifjol trots ingen träning på det området? Hoppas känslan fortsättningsvis finns kvar genom hela våren och sommaren! 
Mitt ansiktsuttryck berättar ganska väl vad jag tyckte om vinden just då. 

Som avslutning på kvällen gällde det att heja fram mitt IFK i kvalet till division II. Tyvärr räckte det inte hela vägen i år så nya tag nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...