onsdag 12 mars 2014

ARG och lite glad, men bara lite.

Är riktigt sur på min Garmin! Har ni hört det förut kanske? Då min 500 började ge upp så köpte jag för någon vecka sedan en 510. Allt har fungerat fläckfritt.... tills idag. 20 minuters FTP test på schemat idag och rullade lugnt iväg i vår blåsten till min startplats, än så länge allt perfekt. Testet i sig själv förde med sig ett nytt rekord med en höjning på nästan 6.5% sedan förra utomhus testet! Det kan jag ju glädjas åt, men sedan slutar det nog. För när jag skulle få gå igenom testfilen och titta på dom fina siffrorna så har Garminen tydligen slarvat bort alla inställningar och all träningshistorik. Kvar finns bara fabriksinställningar och mina personliga rekord, var 20min max watt som tur var finns! Suck. Nåja fick ju ett test värde och det var ju målet med dagens pass.


suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...