måndag 21 november 2011

Trainer premiär

Började som sagt dagen med ett kort o lätt mtb pass. känslan senare på dagen var perfekt, tränings abstinensen började lätta lite. Efter arbetet blev de en liten power-nap innan jag fick börja göra gamla landsvägscykeln trainer duglig. Tog ett tag innan jag hade fått alt rätt.
När jag väl kom upp på cykeln efter lite mat så körde jag ett 4x3min pass. fastnade aldrig för trainern ifjol men nu tyckte jag att det var ganska roligt. Blir med all säkerhet mera sånt i vinter.

Blir tyvärr ingen Garmin data som jag hade utlovat, får inte länken att fungera så att alla skulle kunna se innehållet. Måste undersöka problemet och förhoppningsvis så får ja de att fungera i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...