fredag 25 november 2011

Julen, kommer den?

Har idag haft ett ordentligt tungt mtb-pass, ca39km blev resultatet varav ca 15km var i lervälling. Måste ha sett roligt ut när jag på slutet av runda körde asfalt och var helt brun av leran :) Annars så låg temperaturen runt 5 grader under passet idag, nästan så man skulle önska minus grader och snö nu är ju ändå lilla jul nu i helg. Vi får hoppas på nästa vecka, då ska de åtm vara lite svalare väder och komma ner nått slags snöblandat regn.

Under veckan så har jag bestämt mig för att inte sälja min mtb. Har haft den till salu nu i några veckor utan att någon nappat. Kommer istället att uppdatera min Cube LTD CC med nya hjul vilket förhoppningsvis gör mtb cyklingen lite roligare. Nu blir de alltså att söka Hjulklapp åt mtbn då. Efter det så ska Tabata intervallerna testas. Återkommer senare med hur de kändes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...