fredag 25 november 2011

Tabata

Då var farbror Tabatas intervaller prövade. Kändes löjligt med deras korthet, man hade ju fått upp värmen/flåset först när allt var över. Fast jag helt klart kände av intervallerna i benen efter de aktiva 4minuterna tycker jag att de var för kort tid sammanlagt, nästa gång kommer jag att köra 2 set med 6min vila aktiv vila mellan. Blir att utforska lite nu vad som biter på just min kropp eftersom den här vintern är första vintern som jag satsar helt på cyklingen. Har ännu några trainer-pass som jag inte provat på men de får vänta till nästa vecka.

Nu blir de lite idol sedan får John Blund komma eftersom morgondagens mtb-pass har start kl 9. Borde hinna med en snabb tvätt före det, då cykeln är täckt med lera från dagens pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...