tisdag 29 november 2011

Kvälls trainer vol.2

Blev ännu ett sista pass idag, trainer och 3x3 intervall kändes bra i benen. Nu märks det i kroppen att den har fått sin dagliga dos träning, tror morgondagen får bli lite lättare. Fick för en stund sedan arbete för imorgon, så åtminstone förmiddagspasset lämnar bort. Väder prognoserna lovar regn för imorgon kväll vilket skulle betyda att de blir ett trainer-pass istället för att cykla mtb ute i det kalla regnet. Har inget emot att träna i regn på sommaren men nu på vinter när temperaturen ligger mellan -5 och 5 grader så kan de ju inte finnas någon som trivs med att träna ute.
Glömde att tillägga i förra inlägget att jag idag fick ett ljust paket från Kina. De kom en såkallad DX-lampa. Led-lampa med en styrka på 900 lumen vilket borde vara tillräckligt ljust. Nu borde jag se vägen framför mig när jag tränar i mörkret :). Bara det inte regnar imorgon så får ni höra första reaktionerna imorgon kväll efter den eventuella mtb rundan.

Blir som sagt att jobbajobba imorgon, på ett sätt skönt då jag nu ha varit ledig sex dagar i sträck. Ända nackdelen är att arbetsdagen börjar kl8.00, tidigt för min kropp nu just. "Men int ee jaa bitter", plånboken får ju sig ett lyft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...