måndag 16 november 2015

Ny vecka inleds med paketdag!

Ny vecka med nya möjligheter. Inlett veckan med promenad och en kort session på trainern. Ingetdera av passen lär göra mig till världsmästare på långsikt, men de såg till att jag fick en toppen start på dagen så att jag orkar med de viktig som senare kan göra mig till världsmästare!

Nu som bäst är det några timmar i skolan som står på schemat. Validitet, reliabilitet, analys av data osv. är det som behandlas idag och några veckor framöver. Efter skoldagen så blir det att hämta ut ett paket! Alltid skoj med paket. Den här gången tror jag att innehållet i paketet lär förbättra min träning genom denna vinter men även genom flera vintrar framöver. Vad som finns i paketet får ni se senare idag så håll utkik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...