söndag 15 november 2015

Fin helg i norr

Sitter på långa tåget hem från Umeå, har haft en riktigt fin förlängd helg uppe i norr. Ingen träning att skriva hem om blev det. Dock har ryggen fått sin del av rehab och töjning i helg så snart skall jag väl börja få den i normalt skick. Grunden till problemen skyller jag på sadeln som gick av och att jag använde den. Om jag fått en låsning i korsryggen av det eller att bara musklerna som fäster i bäckenet och korsryggen som blivit överansträngda av att jag satt snett och fel som gör att ryggen bråkar vet jag inte. Är lite hönan och ägget över hela situationen. Men mot det bättre går det åtminstone!

Nu väntar en ny vecka med många intressanta inslag så som uthämtning av paket nr1, roliga timmar på trainern, runda pass på velodromen, vänta på paket nr2, något pass på gymmet, tävlingsdag nr2 och mycket mer! Ser fram emot veckan och det borde även ni som läser bloggen göra. Kan dykaupp något speciellt här mot slutet av veckan!

Paket?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...