tisdag 29 september 2015

Ny säsong

Avslutade förra säsongen med en riktigt skön och slapp off-vecka förra veckan. Antalet tränings timmar var så nära noll som man kan komma, det enda jag gjorde var två promenader och en skogstur med cyclocrossen. Kändes riktigt hur kroppen blev återhämtad och suget efter att träna bara blev större och större! Att Anna var här i Falun gjorde ju inte precis veckan sämre heller!




Men nu är det så tillbaka till kontoret så att säga. Nu till en början så skall en grund byggas upp samtidigt som jag skall ha skoj i min träning! Temat skoj kommer att vara genom gående allt under oktober månad för att hålla uppe humöret inför de mörka vintern månaderna. Sedan när grunden fått sin förstärkning så fortsätter jag med att bygga ännu mera grund men på andra sätt för att få lite omväxling i det hela. Blir en skoj vinter säsong har jag på känn!

1 kommentar:

  1. Hur många träningstimmar fick du på hela året om du vill säga?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...