torsdag 10 september 2015

DSA start och ätardag

Efter lite kort och kvalitativ träning och matlagning igår var det dags att söka sig upp till Lugnet för DSA Kickoff. Alla nya och en stor del av idrottarna som varit med tidigare samlades för att köra igång året. På plats aktiva från alla del grenar inom DSA. Efter en kort introduktion med info om verksamheten så blev vi indelade i små grupper i vilka vi skulle göra vissa samarbetsövningar. En riktigt skoj och givande kväll!

Idag så skulle jag ju börja dagen med ett pass teknikrullarna men efter att ha blivit väckt av ett festande gäng mitt i natten så blev det till att jag tog igen den tid jag hade varit vaken mitt i natten istället för att sitta på rullarna. Kanske ett vettigt beslut då kroppen känts småsliten allt sedan Tre Berg i söndags. Ett tydligt tecken på att det var att det tog en 20 minuters intervall innan kroppen vaknade ordentligt igår!
Nåja, en lätt dag idag med mycket kolisar och någon timmes lätt cyklande bara så borde kroppen återhämta sig till en vettig nivå igen.

Morgon gröten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...