fredag 27 mars 2015

PB snurr

Konstig speed i påkarna igår på intensivpasset på velodromen. Kändes inte bra men undan gick det! varv på 15.xx sekunder kändes lätt och 14.xx gick av bara farten. Inte riktigt normala varvtider, men skönt att det kan rulla på ibland också! Höjdpunkten för mig var väl då jag klämde till med ett flygande varv på 11.82s i mitten av passet. Tiden är ett inofficiellt person bästa för min del och nästan en och en halv sekunder snabbare än vad jag körde på introkursen i oktober! Skoj att även en diesel som jag kan bli snabbare på korta sträckor!


Idag väntar ingen planerade träning, kanske smyger in något bonus pass om jag hinner mellan pluggandet och skrivande som jag samlat och sparat på mig nu när deadlines närmare sig.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...