måndag 30 mars 2015

Pettssons nya kläder



Har besök av farsan och farmor sedan i lördags och med sig när de kom hit hade de GIFs nya tempodräkt! Inget svårt beslut att test köra idag på velodromen och snabb var den! Körde intensiv passet idag och som ensam cyklist som skulle delta i det passet fick jag själv fritt välja vad jag skulle köra. Fem fina fyror med av typen 3 minuter strax över tröskel och sista max gjorde att blodsmaken och prologhostan kom som ett brev på posten. Gick väl okej, jämna varvtider genom alla intervaller!
Fyrorna så körde jag med snabbutväxling men efteråt så bytte jag så att jag var underutväxlad och körde fyra flygande varv för att helt bråka sönder nervsystemet! Gött! Ännu ett fint pass i boken!
Imorgon väntar en lååång skoldag följt av ett lätt vellopass, det blir sista träningen under mars månad för mig då jag reser hemhem på tisdag!


Ett foto publicerat av Preben Larsen (@prebenteodorlarsen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...