onsdag 22 oktober 2014

Fin dag

Även denna dag blev en fin dag tills slut. Började väldigt hackigt. Vaknade 7, somnade om, vaknade 8, somnade om och vaknade på nytt 8.40, tjugo minuter före jag skulle träffa min grupp i skolan. Blev lite brått kan man säga!
Skaplig utsikt direkt från morgonen
 Väl i skolan så seglade min grupp lätt genom dagens gruppexamination inom biomekanik och siktet ställdes på morgondagens individuella tentamen i funktionell anatomi och biomekanik. Muskler, leder, ben och dess funktion skall utöver biomekaniken sitta imorgon. Hoppas på det bästa!

Falafel, Gottgottgott!

Lite träning blev det ju såklart ikväll också. Först lite löpning med Jonatan, gick nästan behagligt. Skrämmande! Sedan nästan direkt efteråt blev det vidare utforskning av Turbomuinen. Tror mig ha hittat helt rätt nu vad gäller sweetspot träning så imorgon skall jag testa mig på ett ordentligt trainerpass!
Lär kunna denna syn när våren väl kommer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...