fredag 3 februari 2012

Ny dag med nytt pass

Siberien kölden är såklart kvar ännu. Har på olika termometrar sett temperaturer mellan -24 och -29 idag. De betyder att det blir ett trainer pass idag igen, suprise, suprise! Blir 6. Passet på trainer under de senaste 7 dagarna, snart så att man börjar veta precis hur många rutor de finns på de vit målade glasfiber tapeterna på väggen som jag har framför mig när jag är på trainern. Men inte skall jag klaga, de är ju ändå bara dryga 2 månader tills jag får njut av vägarna på Mallis! Börjar redan få resfeber modell mini.
Dagen började annars på ett int sätt. Fick följa med ett busslast niondeklasister på studiebesök till två intressanta skolor. Nästan så att jag skulle kunna tänka mig börja studera på andra stadiet på nytt, fast jag nyss läst mig igenom det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...