lördag 31 oktober 2015

Skrämmande utveckling


Buuuah, där skrämde jag allt er med mitt gameface! Skönt att få bevis att man, även på cykeln, börjar stiga upp tillbaka efter sjukan. På dagen för två veckor sedan försökte jag köra passet jag körde idag. Då slutade det i kaos och jag kom inte speciellt långt in i passet innan jag tog mitt förnuft till fånga och avslutade passet i förtid. Idag så körde jag passet betydligt längre än någonsin tidigare, faktum är att jag körde dubbelt fler intervaller idag jämfört med för två veckor sedan och då avbröt idag var det inte för att orken tröt utan för att jag gjort det jag tänkt jag skulle göra. Skön känsla de där!

Imorgon blir det första passet på crossen för vintersäsongen med ett gäng snabbingar. Hoppas på goa ben med en go kropp så skall det bli en skön uppladdningen inför nästa vecka då träningen skall upp ett snäpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...